SPROOZ

INSTITUTE

پرورش خلاقیت، مهارت آموزی، اشتغال موفق

x

شیوه های همکاری

نحوه همکاري موسسه اسپروز با افراد حقيقي و حقوقي در زمينه پشتيباني آموزشی، ارائه تجهيزات و خدمات روباتيک.

کليه افراد حقيقي و حقوقي علاقمند فعاليت در زمينه روباتيک در قالب تعاريف زير مي توانند با موسسه  اسپروز همکاري نمايند:

 

  1. نمايندگي آموزش (آموزش مستقيم و برگزاري کلاس هاي تئوري و عملي):
    جهت انجام فعاليت هاي آموزشي مستقيم موسسات و شرکت هاي علاقه مند مي بايست ابتدا مکان فيزيکي مورد نظر جهت برگزاري دوره ها را فراهم نمايند که براي اين منظور يا کلاس هاي آموزشي را خود فراهم مي نمايند و يا با رايزني با مراکز مختلف دولتي و خصوصي در استان محل اقامت خود بصورت مشارکتي فعاليت فوق را دنبال مي نمايند
    بديهي است قبل از دريافت فضاي مد نظر ابتدا بايد با کارشناسان موسسه اسپروز جهت آگاهي از روندها و نحوه اجراي دوره ها مشاوره نمايند و بعد از دريافت فضا نيز کليه تجهيزات لازم را در قالب ليست تجهيزات و قيمت آنها جهت برگزاري دوره از موسسه اسپروز دريافت نمايند.
    بعد از دريافت موارد ياد شده و تامين منابع مالي و واريز وجه به حساب موسسه اسپروز، اين موسسه کليه تجهيزات فوق را در قالب زماني اعلام شده، به آدرس نمايندگی ارسال مي نمايند.
    لازم به ذکر است که در تماس هاي بعدي اين موسسه نسبت به ارائه سيلابس ها، جزوات و همچنين آموزش مربي معرفي شده توسط نمايندگی فوق اقدام خواهد نمود.
    در ضمن اين موسسه جهت انجام تبليغات موثر و برگزاري روندهاي آموزشي بصورت اصولي که منجر به دوام دوره ها گردد مشاوره هاي لازم را در اختيار نمايندگی قرار خواهد داد.
  2. ارائه تجهيزات آموزشي و کمک آموزشي به مراکز مختلف:
    موسسه اسپروز در طي مدت فعاليت خود تلاش نموده است در کنار فعاليت هاي صنعتي با هدف بومي سازي علم روباتيک و توليدات آن در زمينه آموزش نيز فعال باشد.
    بر همين اساس اين موسسه توانسته در اين مدت گام موثري در زمينه تجهيز و آموزش مستقيم و غير مستقيم علم روباتيک به افراد علاقه مند در سراسر ايران بردارد.
    فکرافزارهاي بکار رفته در اين زمينه منجر به گردهم آمدن مجموعه اي کم نظير شده است که از آن جمله مي توان به مواردي چون مالتي مدياهاي ارزشمند جهت معرفي علم روباتيک و فرهنگ سازي آن، ابزار و وسايل کمک آموزشي توليد موسسه، جزوات آموزشي هدفمند، کتب تاليف شده در سطح دانشگاه، برگزاري سمينار با هدف آشنايي و شناخت اين علم، ارائه تجهيزات روباتيک(جهت تاسيس و يا ارتقاء مرکز روباتيک) براي مهدهاي کودک، کانون هاي پرورش فکري کودکان و نوجوانان، مدارس مقاطع تحصيلي دبستان، راهنمايي، متوسطه، مراکز علمي آزاد و فني و حرفه اي، فرهنگ سراها، پژوهش سراها و دانشگاه هاي سراسر کشور و آموزش مربيان معرفي شده آن ها اشاره نمود.
    با توجه به موارد ياد شده چنانچه شرکت و يا موسسه اي علاقه مند به ارائه تجهيزات به مراکز ياد شده و يا ديگر مراکز مد نظر حوزه فعاليت خود باشد مي تواند بعد از مطالعه فرم شرايط نمايندگي و تکميل فرم مربوط به درخواست نمايندگي نسبت به دريافت نمايندگي و پشتيباني هاي لازم از موسسه اسپروز اقدام نمايد.
    بديهي است موسسه اسپروز بعد از بررسي شرايط و موارد مورد نظر، قرارداد نمايندگي مربوطه را با شرکت/موسسه فوق منعقد نموده و نمايندگي خود را طبق شرايط ذکر شده در قرارداد به موسسه مذکور اعطا مي نمايد.
  3. پخش و فروش کيت، محصولات آموزشي و کمک آموزشي:
    جهت ارائه کيت ها و محصولات آموزشي هدفمند موسسه آموزشی اسپروز، تنها کافي است بعد از تماس و دريافت ليست مجموعه ها و همچنين مشاوره هاي لازم در مورد آن ها، نسبت به سفارش آن اقدام نموده و فرم مربوط به سفارشات کالا و خدمات را تکميل و به موسسه ارسال نماييد.
    همکاران موسسه بعد از بررسي ليست فوق و تعيين قيمت ها جهت ارائه به مشتريان، مبلغ کل واريزي را به شما اعلام مي نمايند و شما نيز مي بايست مبلغ اعلام شده توسط موسسه را به حساب موسسه واريز نموده و بعد از واريز آن فيش بانکي و يا شماره حواله را به اين موسسه ارسال نماييد.
    بديهي است بعد از واريز وجه در مدت زمان هماهنگ شده موارد درخواستي به شما ارائه مي گردد.
  4. ارائه تجهيزات و خدمات روباتيک و روبات هاي صنعتي به صنايع استان حوزه فعاليت:

    جهت ارائه خدمات فوق ابتدا فرد يا نماينده شرکت/موسسه يا ... با موسسه  اسپروز تماس حاصل نموده و بعد از صحبت ها و بررسي هاي لازم در صورت وصول شرايط مد نظر توسط کارشناسان موسسه اسپروز، طرفين تفاهم نامه اي مبني بر همکاري دوجانبه در رابطه با فعاليت هاي صنعتي امضاء مي نمايند.

    چنانچه در زمان هاي بعدي فرد يا شرکت مذکور در زمينه طرح صنعتي خاصي در شرف رايزني قرار گيرد کليه مشاوره هاي فني، ارائه طرح اوليه و ديگر خدمات مورد نياز جهت توجيه مشتري توسط کارشناسان موسسه اسپروز در اختيار آن ها قرار گرفته و در صورت علاقه مندي مشتري طرح فوق بعنوان يک پروژه در دستور کار کارشناسان موسسه اسپروز قرار مي گيرد که طبق انعقاد قرارداد انجام پروژه، بار حقوقي آن تعريف شده و طرفين ملزم به رعايت مفاد قرارداد خواهند بود. 

جهت کسب اطلاعات تکميلي و دريافت فرم هاي مربوطه می توانيد همه روزه بين ساعت 9 صبح تا 17 عصر با موسسه  اسپروز با شماره های 9 - 22890498 (021) تماس حاصل فرماييد.